sockergrodan

Alla inlägg under februari 2010

Av sockergrodan - 26 februari 2010 11:56

Waiting here for you to call me
For you to tell me that everything's a big mistake
Waiting here in this rainfall, feeling so small
This dream was not supposed to break

I'm so sorry now, for the pain I cost you
Won't you please forgive, please

But you don't love me anymore
You don't want me anymore
There's a sign on your door
No vacancy just emptiness without your love
I'm homeless
Fi
In this cold I'm walking aimless
Feeling helpless
Without a shelter from the storm
In my heart I miss you so much
Miss your all touch
And the the bed that used to be so warm.

Av sockergrodan - 26 februari 2010 10:41

Jag fick MVG på ett av proven! Väntar fortfarande tålmodigt på det andra resultatet, men jag tror det gick bra oxå! Vi har läst om specialkoster och Näringslära i två veckor nu. Kurser som man vanligtvis läser under några månader ska vi lära oss på så kort tid så jag e stolt över att jag lyckas så bra! Fick bra med beröm av min lärare Daniel oxå! Han sa att jag på skrivuppgifterna hade varit utförlig och verkligen visat att jag fatta vad det handlar om!!  Men nog med skryt... ;)


Har massor att göra idag eftersom jag ska åka tidigt i morgon bitti! :) Det måste tvättas så jag har nåt å ha på mig i helgen! Disken börjar växa hemma eftrersom köket e utrivet å allt sker på nåder där hemma! Bör städa oxå å det e ju det värsta jag vet! Biljetten måste hämtas oxå!! Biljetten till Stockholm. Biljetten till John! :)

John som gör mig så fruktansvärt glad! Efter vi träffades i somras så har det känts så synd att det blev som det blev med allt strul runt det!

Men nu känns det som det ska! Vi gör båda varandra glada och "umgås" dygnet runt, dock på telefon, å vi har så jävla kul! E glad att han kommit in i mitt liv! :)))

Å gulligast e han oxå... Jag e helt pank men han bjuder på hela helgen inklusive biljetten dit! Det e inte vanligt att någon gör nåt spontant för mig! (förutom Ellan Bellan Boll som styr krubb å thé åt mig varje dag <3)

Så i morgon ska vi på bio, Avatar i 3D. Vi har båda sett den förut men vill igen för den va ju så bra! Å så vacker.....

Sen e det ju Melodifestivale!!! Wiiiii... Årets händelse jueeee! Å nu har jag ju hittat någon som vill dela det med mig! :) Men förra veckan fick han rädda både en pucko å väggen för jag blev helt galen för jag ville att Darin skulle gå till final!! Jag e ju faktiskt lite kär i Darin...Hahaha!! ;)

Så jag ser fram emot helgen riktigt mycke....


Annars har jag ju varit rätt nere på sista tiden pga Min Ängel! Men det blev som det blev och jag får leva på minnena och gå vidare.... Vi kommer ju alltid ha IKEA ;)


Lyssnar på just nu: *Keep you much longer* Akon


Dagens utvalda mottagna sms: *Du är duktig på att skicka sms fel. ;) Jobbigt för honom :( Ha det så kul i skolan. Jag ska skotta snö både högt och lågt idag, men nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka tina upp igen ;) Ses och hörs. Ha det så kul i helgen :)*

Mottaget av Andreas 6.11


Dagens utvalda skickade sms: *Älskade SRU! Vad har hänt?? Puss <3*

Skickat till Tommy Jusum 6.34

Av sockergrodan - 25 februari 2010 18:44

Då var det dags igen! Att börja dela mina tankar alltså! Jag avslutade ju min förra blogg för ett år sen eftersom jag då hade så många avslut att göra och då rök bloggen oxå.

Tänkte att jag skulle försöka hinna skriva varje dag! Både för min egen skull och för min familj och vänner som jag nästan aldrig hinner prata med. Uppdateringar i mitt liv alltså! :)

Jag ska vara ärlig, passionerad och utlämnande!


Lyssnar på just nu: "Du måste finnas" Helen Sjöholm


Dagens utvalda mottagna sms:  *Kom hit och pussas med mig på tåget. :)*

Mottaget av John Nilsson kl 13.55


Dagens utvalda skickade sms:  *Oj. Försovit mig. :p*

Skickat till Andreas Svensson kl 06.18

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards