sockergrodan

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Free fallen

Av sockergrodan - 26 november 2010 15:31

Jag har tappat bort mig själv! Jag vill ha Annamaria tillbaka! Jag gillar inte den person jag är just nu!

Vet exakt när jag försvann från mig själv! Det var efter en viss händelse i slutet på februari och det e bra längesen! Det var mitt eget fel och jag önskar att jag tagit beslut annorlunda just då för jag vill i min enfaldighet tro att jag inte suttit just på denna plats och skrivit detta i nuet!


Sen dess har allt varit substitut för det riktiga! Jag har omgivit mig med sånt som inte är bra! Människor som inte är bra för mig!

Människan är kanske skapt så att i desperationen så söker man tröst där man just då finner den! Så även jag!


Jag behöver min glada motivation tillbaka! Min tuffa beslutsamhet! Mina riktiga leenden och skratt! Inte de där som man lägger på för att behaga andra människor! Jag vill att det kommer hjärtligt inifrån igen!

Bara genom att komma til insikt om bra och dåliga saker gör att man är en bit på väg!


Ser fram emot att komma härifrån snart och tillbringa tid nere i Senegal med familjen! Ta tid att rannsaka mig själv! Tänka över det som hänt å som jag gjort den senaste tiden!


Varför skriver jag det här då! Jo för att jag behöver skriva av mig! Jag mår bättre då! Eftersom jag inte pratar om saker och ting så byggs allt inom mig på hög!

Detta är mitt sätt att bearbeta till viss del! Alla e olika och det här e mitt sätt!


Men nåt som gör mig innerligt glad just nu är att jag för första gången på mycket länge har mitt egna hem som jag kan göra vad jag vill med! Har dessutom lägenheten för mig själv ganska mycket nu eftersom kombon är med sin "vän" ganska mycket nu för tiden! :))


Kim har äntligen öppnat båda ögonen och den tittar på mig med mörk vacker blick! Så sjukt jävla söt! Väntar bara på att Trifixx oxå ska få se världen för första gången! :)

Vet banne mig inte om jag vill ha kvar båda två! :)


Nu tänker jag bara njuta av fredagen och mysa! Men kan dock inte sticka under stolen med att jag hade velat mysa med dig trots allt! :O


Pling plong



 

 

"Se på mig, jag står här framför dig, och det som händer nu känns som Magi"

 

Minns du :))




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards