sockergrodan

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Leva livet

Av sockergrodan - 4 maj 2010 23:19

Nyss hemkommen efter en riktigt trevlig kväll med Jonny och Jimmy! Hela 20 kr vann jag!! Wohooo....!!! ;) Varför har jag inte umgåtts med dom tidigare? Nu ska jag ju flytta härifrån! :(


Annars en riktigt hektiskt dag!! Massa förberedelser så jag e helt snurrig. Måste göra en riktig genomgång i morgon så jag har koll på allt för nu känns det som om allt bara är en enda röra i skallen och kylen :p

Men jag gjorde en djävulskt god messmörssås i dag.! Den va som guld i munnen! :) Hade inte en aning om hur jag skulle göra men jag slängde i lite saker som vanligt som verka passa ihop å det funka ju super! Ska ha den till fisken så jag hoppas att det passar bra ihop. Måste komma på vart jag ska få syran i maten ifrån bara för jag ska ha smörslungad potatis till så jag måste fundera lite på den :) Citrussalsa kanske..??? Hmmmm....



Annars har det inte hänt så mycket! En riktigt bra dag bara! :)


Tänk att några ord som Jag saknar dig kan göra en så glad!! Knäppt...!! :p  Å jag tycker inte det låter konstigt ska du veta ditt ägg! Saknar ju dig oxå jueeee å det e inge schööönt, så schääärp dig!!!!!!!


Nu blir det tv sen försök till sömn :)


Pling plong



"Jag är nog mera stark än svag.
Nu går jag mot en morgondag.
Det kommer att gå bra.
Jag ska leva livet!!!!"

 
 
Linda

Linda

4 maj 2010 23:40

Hejsan om du har lust får du gärna rösta på mig i veckan´s blogg, står hur på mitt inlägg.
vore jätte snällt om du kunde rösta på mig, nr 4!:)
kram Linda

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annamaria

4 maj 2010 23:46

Självklart gumman! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards