sockergrodan

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Snön lyser vit på taken och endast Annamaria är vaken

Av sockergrodan - 28 november 2010 18:42

On the first page of our story, the future seems so bright.

And this thing turned out so evil, I don’t know why I’m still surprised.




Jag kunde inte låta bli!!! Jag har julpyntat. Jag som inte ens ska vara hemma! Har till och med slängt upp julgardiner i både kök och vardagsrum! Har nog blivit sinnesförvirrad!

Men lite mysigt e det allt :)


Hade en sjukt rolig kväll igår! Skulle egentligen varit en tjejkväll men en del bangade så det slutade med mig och Ellan plus Dennis och Thomas!

Vi förkörde hemma hos mig sen ner på Harrys och tokdansa hela jävla kvällen! Skönt att släppa loss ordentligt igen! Annamaria kom tillbaka och skratten var äkta :)

Å riktigt skönt att gå ut med nyktra människor som fortfarande kan ha lika kul som en annan! Love it....

Dock blev jag påmind hela kvällen och det slog inte helt fel när musiken samtidigt som telefonen visade samma sida! Det verkar svårt att släppa taget both ways..!!


Sitter och tittar ut genom fönstret och det har slutat snöa! Undrar bara när det ska sluta snöa inombords. När lugnet ska komma och lägga sig som ett härligt vackert täcke runt om min själ!

Måste kanske skotta bort vallarna först!


Jag vill ha tillbaka mina solglasögon.....!!!!!!!!!!!


Trifixx har öppnat ögonen nu! Så nu e både Kim och han riktigt söta kisseungar! De börjar bli nyfiknare och livligare men mammas famn är ändå bäst fortfarande! Jag kommer missa så stor del av deras lekfullhet när jag åker! Helt fel tidpunkt! Som allt annat i mitt liv så vad e nytt egentligen!


Allt blev så fel! Du borde ju va här! Väntar hela tiden på att det ska ringa på dörren! Fan va det tvunget att bli så fel! Jag hatar det!

Bortblåst som snön som yr ute!


Nu ska jag sätta mig och njuta en stund av lite glögg! E själv hemma och det e ganska skönt! John e typ aldrig hemma så jag kan lulla runt hur jag vill! Dock saknar jag hans vardagliga sällskap! Men jag e glad för hans skull! :) Även om du är VÄRDELÖÖÖS!! Hehehe ;))

Oroa er inte, jag internskämtar lite bara ;)


Ha en underbar första advent! Ni vet väl varför vi firar advent hoppas jag! Nä tänkte väl det ;))

Tänk på att Juletid handlar inte om paket eller mat utan att ta hand om varandra och de vi älskar, och de som inte har lika mycket!!


Kärlek åt Alla....


Pling Plong



"But the very next day you gave it away"






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards