sockergrodan

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Forgiven Not Forgotten

Av sockergrodan - 3 augusti 2010 00:42

Är det bara jag som känner att sommaren e slut? Det regnar och e kallt! hela den där sommarkänslan e som bortblåst!

Den här sommaren flög förbi precis som förra! Men ska jag vara ärlig så har jag svårt att minnas en sommar då jag faktiskt varit riktigt ledig! Började jobba på somrarna när jag gick i sjuan och sen dess har jag nog inte haft sommarlov. tre veckors semester nån gång då och då har varit det enda! Kommer ihåg den sommaren Bettan och jag bodde påp varandrarhem i Gnesta för att kunna jobba på ett demensboende på sommaren! Det slutade att jag satt på det där vandrarhemmet själv i två månader för Bettan åkte hem igen! Men jag jobbade på! Va inge kul men en lärdom rikare! :)

Det e inte så att jag klagar! Jag har ju kunnat tagit ledigt då och då för att åka utomlands osv men ändå! Va härligt det skulle vara med en riktigt lång sommarsemester! :)


Idag har jag sovit typ hela dagen! Önskar jag kunde va 100 % men man kan ju inte få allt i livet! ;) E ledig i morgon oxå så då tänkte jag försöka ta mig ut med stavarna och sen rensa min garderob för det ser ut som en total katastrof där i! Jag e nog den slarvigaste i världen när det kommer till kläder! Nu lever jag ju typ igen bara i ett rum så jag har ju inte så mycket plats och det e så lätt att det blir rörigt då! Visst e jag sjukt slarvig men I need space, alot of space ;D Vi får se om jag får nån ordning på det! :)


Söndagen spenderades på jobbet! Det va massor att göra och Torsten gick lite på halvfart så jag övergav kallköket och hjälpte han i varmen istället! Mycket bongar och folk! Jag skrattade hela dagen å va på skitbra humör! Kanske beror på arbetskamraterna den dan! :) Jag kände mig som ja, typ Mig själv! När Annamaria Är Annamaria!!!!!

Var dock lite trött eftersom lördagskvällen spenderades på krogen! Det blev lite hastigt och lustigt men jag och Cilla träffades och satte oss på uteserveringen och skrattade! Vi har så kul ihop! Skönt och avslappnat! Efter en stund fick vi sällskap av Paul och Andreas som var i stan och hälsa på! Sen kom Cattis och joina oss oxå! En riktigt kul kväll som resulterade i asgarv, dans, hångel och massa skitprat!! En riktigt lyckad kväll alltså!! :))

Men jag kan känna lite granna att vara nykter har inte alltid sina fördelar! Man kan lätt irritera sig på alla fulla människor som ränner runt! Speciellt karlar som tror att dom e sååååå oemotståndliga när dom fått i sig ett glas eller sju, och tror dom ska få komma in under kjolen bara genom att säga att en tjej e söt!! Allvarligt, går brudar på sånt? Tycker i allafall att det e osmakligt! One night stand e bara bull för det får man ju inte ut nåt av! Ragga på krogen känns bara dumt! Där ska ma n gå för att dansa!! Hihihihihihi....!!!!


Annars har det inte hänt så mycket!!! Nu ska jag krypa under täcket och glutta på film!! Sen blir det att drömma om en underbar framtid! :)

Ska försöka ta mig upp ur sängen skapligt i morgon så man får nåt gjort!! :)


Pussiluss ;)



"But now the memories of the man are haunting her days
And the craving never fades"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards