sockergrodan

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Need You Now

Av sockergrodan - 4 augusti 2010 21:01

Vaknade innan klockan ringde i morse!! Kors i taket lixom! Hur ofta händer det :) Kände mig totalt utvilad och på bra humör!!

Det kändes som dagarna i Örebro när morgnarna var den bästa tiden och jag lyssnade på musik, gjorde mig i ordning och lullade runt i ett lyckorus!! I morse var väl inte lyckoruset så högt men jag var glad och det kändes att det skulle bli en bra dag!! :)


Vilket det blev! Den gick fort och idag var vi ett härligt gäng som jobbade! Skrattat hela dagen med Linn som e underbar, Ida, Torsten och våra söta små Diskpojkar ;)

Trivs speciellt med Linn för hon e lika störd som mig och det känns precis som om jag kan säga vad som helst till henne!! Dessutom tar hon mycket ansvar och har lärt sig kallköket så jag känner mig helt 100 % lugn ifall jag behöver lämna över till henne eller om jag inte är där! Hon e noggrann och har ögona med sig och älskar att skala Ägg.....Vilket inte jag gör!! Hahahaha...!!!

Vi gick hela dan och väntade på inspektion men han dök aldrig upp vilken kändes lite snopet för det vore skönt om det blev klart!!

Trodde dock att jag skulle komma hem skapligt men så blev inte fallet utan jag fick ta över varmkök och stänga!! Lämnade kvar lite maträtter till Linn så dom kunde ha öppet ett tag till!!


Men jag har så jävla ont i fötterna bara! Har sagt i ett och ett halvt år nu att jag ska köpa nya arbetsskor och inlägg men har jag gjort det då!! Nääää...!! Korkad e vad jag är!! Jag vet ju att jag slipper halta runt som en gammal kärring om jag fixar det!!! Jag e ett rikspucko rent ut sagt!!


Det va inge kul att komma hem för det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum för jag var tvungen att gå bärsäkargång efter mina nycklar i morse. Kläder, kuddar, väskor mm flög runt som fåglar på vift och ligger nu utspridda överallt! Men jag orkar inte ta tag i det för nu e jag riktigt trött igen!!


Det tar på krafterna med mitt operationssår och inflammationen och infektionen!! Blir trött så fort! Jag låter det inte nedslå mig utan jag kämpar på med jobbet! Men allt annat sätter jag åt sidan! För jobbet e det jag inte vill missköta! Det e början på min karriär och jag vill vara stark!! Det är bättre att jag åtsidosätter saker som städning och sociala sammankomster!!

Jag hörde min mamma prata i telefon förut och uttryckte sin oro över mig till sin kompis! Hon sa att jag är så onormalt trött och sjuk och att hon aldrig sett mig så här förut! Det e skönt att veta att jag inte bara inbillar mig! Men nog om det!! Säkert riktigt tråkigt att läsa om!! Hahahaha...!!


Funderar på att åka till Örebro nästa vecka och hälsa på lite folk! Känner att jag skulle behöva träffa mina tjejer och snacka av mig lite å prata massa strunt och skratta!! :)) Får se om jag får nån dag ledig!! :))


Nu känner jag att det e dags att göra kväller! Blir nog ett avsnitt av True Blood innan John Blund kommer och hälsar på! :)


Saknar dig lite mer än vanligt idag bara så du vet!! Ditt ÄGG!!!!!


Pling Plong!!



 

 

"And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards