sockergrodan

Direktlänk till inlägg 5 september 2010

97 %

Av sockergrodan - 5 september 2010 20:52

Jag gick upp klockan 8 i morse!! Kan ni fatta KLOCKAN ÅTTA lixom!! Jag...!! Hur ofta händer det när jag inte jobbar!!

Å det kan bara betyda en sak! Jag börjar bli friskus! Inte 100 % än men på god väg! Det va en jävla förkylning att hålla i sig länge! Men jag räknar med att på fredag ska jag vara fit for fight!! :) Host host ;)


Jag har varit superproduktiv idag! Rensat alla garderober och sorterat fram höstkläder och skor! Sprungit som en galning till tvättstugan och långpromenerat med Stinkis i den vackra omgivningen här hemma! :)

Känner mig jävla duktig dårå! :) Orka tom slänga ihop en riktigt god kycklingwok till middag! Massa satay och annat smaskens! Det satt gott efter den här dagen! :)


Marie ringde och fråga om jag ville vara med på deras slutmiddag och sa att jag var den enda hon kände att hon ville ha med! Känns skönt att veta att man har vänner som känner så!

Åker dit redan på torsdag så att vi har hela fredagen för skoj och massa fest! :) Visserligen jobbar hon på torsdag men jag kommer nog på nåt skojsigt att göra under kvällen ändå :)

På fredag kväll blir det fest vilket ska bli kul! Men det e många som bangat vilket e tråkigt men vad kan man göra! Vi ska ha sjukt kul ändå! Jag gissar att vi som vanligt kommer att ligga dubbelvikta av skratt! :))


Skulle egentligen färgat håret idag men krafterna tog slut! Den här gången blir det lite mer extremt! Känner mig lite tråkig i håret just nu! Va tvungen att rådfråga min Klippa i Lindesberg eftersom han e den enda som förstår sig på mitt hår vad jag vill med det å han höll med om min idé så så får det bli! :) Kör nog på i morgon! Ska slänga upp en bild när det e klart så får vi se om det är katastrof eller riktigt jävla snyggt!


Börjar tröttna på dubbla budskap! Jag e för gammal för massa strul! Antingen vill man eller så vill man inte! 30 år gammal har man gått igenom ganska mycket och vet vad man vill! Så shape up or get out!!!!


Min tv har pajat! Nu verkar det som att den inte vill vakna igen! Har jag råd med en ny tv? Svar Stort Nej!! Avbetalning känns långt bort men kommer det till kritan så måste jag ha en tv! Kan ju inte sova utan tv om jag inte ligger och sover bredvid en annan människa! Dumt men sant! :(


Nu e allt klart med Senegalbiljetterna! :) Vi åker 17 december och kommer hem 7 januari!! Längtar massor.....!!!


I morrn blir det arbetsförmedlingen! Om jag har tur så kanske jag kan fixa så jag får en praktikplats! Jag har dom ju redan lindade runt mitt lillfinger där nere så det borde inte vara några problem! Har lite planer om det men det tar vi en annan gång ;)


Nu blir det nog till att sova! E toktrött rent ut sagt! 


Pling plong





"What can I say"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards