sockergrodan

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

I will not let go

Av sockergrodan - 23 september 2010 21:09

Har haft en sjukt avslappnad å skön dag!! Blev väckt på förmiddagen av att Cilla sa åt mig att sova en stund till för snart skulle hon dyka in med frukost! Å sagt som gjort jag fick frukost på sängen! Goda frallor, juice och fikabröd!! Kan man ha en bättre fru eller?? Bara undrar?? :)) Love u Babe!!


Resten av dagen spenderade vi mellan soffan, datorn, rökning på altan och ett himla massa sms:ande!! Så som bara vi kan vara! Analyserande och skrattandes!! Sjukt skönt!! :))


I morgon bär det av till Örebro och Danske Kroen! Restaurangchefen ska fylla i massa papper! Ser fram emot att börja jobba med Staffan! :) Han är duktig, amibitiös och rolig (fruktansvärt stor röv har han oxå hehe)!! Jag har alltid sett upp till han sen han börja på skolan för han kan mycket som jag inte har en aning om! Det ska bli riktigt kul! Hoppas jag går i hop med resten av personalen oxå! :) En av mina lärare från Lernia jobbar visst i servisen där oxå :p

Känner mig lite nervös för nu har jag inte jobbat på nästan två månader men jag blir nog varm i kläderna fort!! :)


Fick inte hem Cambridgen förrän nu på kvällen så jag har varit tvungen att äta vanlig mat! Så i morrn köööör vi!!! Taggad som fan!! :))


Jag försöker låtsas om att det inte har påverkat mig men det har det! Är besviken och fattar nada!! SUCK!! :((


Har inte fått nåt visningsdatum på lägenheten än!! De får inte tag på hyresgästen! Det kanske är ett tecken??? :p


Cilla gav mig ett råd som jag tänker följa för det är egentligen det mest smarta för mig! Fast jag kan inte berätta det för nån för det skulle bli ett himla jävla liv på folk i Örebro då! :p Men det verkar vara den bästa lösningen för mig...!! 

Men jag e fortf kvar i Limbo...!!!


Nu ska jag hoppa i ett varmt skönt bad och förbereda mig för morgondagen i Örebro!! Äntligen.....

Nu är jag på väg ;))


Pling plong



"I want you back for good"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards