sockergrodan

Alla inlägg under september 2010

Av sockergrodan - 5 september 2010 15:34

Show me the way to your heart
I am searching
But i'm drifting apart

Everything`s gone, far away
Here we're standing now
With no words left to say

Gave you power
Fell on the floor
Silence, never thought you hurt so bad
In darkest hours
Slept at your door
Wishing all would be just like before

Let me find my piece of heaven
Let me find my way back home
I want this love to last forever
And back together,rise once again
From the ashes to the sky

Has someone taken my place
Am i falling
Was it our last embrace

Now you're asking me for some more time
I am trying to survive
Victim of my desire

I keep on running
I'm up all night
Times , i never thought they hurt so bad
In darkest hours
Stand by your door
Wishing all would be just like before

Cuz i need it so bad......

Av sockergrodan - 2 september 2010 13:29

Allvarligt talat!! Jag e så sjukt uttråkad!! Ja e såååå pigg i sinnet men så börja jag hosta igen när jag vakna!!! Jag blir så förbannad!!


Jag skulle vilja hitta på nåt! jag vill leka, skratta ha kul!


Sitter och tittar på tv typ hela tiden! Men det e ju bara strunt på tv! 

Nu kollar jag på Oprah som har en Glee cast dag! Jag tittar inte på Glee men jag älskar deras covers dom gör! Det är lättlyssnat! Fast jag gillar inte att dom gjort Don´t stop beleivin!! För det är min låt! Min Saab låt.. min vara kär låt...min lyckliga tid låt! Den ska inte spelas överallt hela tiden! Den är min min min...! Precis när jag upptäcker den så hörs den överallt! Grrr......!!


Tänkte försöka ta mig till arbetsförmedlingen i morgon och skriva in mig! Så man kan få sig en inkomst och lite jobbcoaching! :)


Jag e kramsugen....!!!


Tror jag ska ta mig ett bad nu med min nya bok...Resehandbok för singlar! Den e fan riktigt bra!! Haha...så jag vet hur jag ska bete mig när jag ger mig ut i världen!! *asg*


Pling plong



"Hold on to that feeling"

Av sockergrodan - 1 september 2010 22:34

Tjoooo...jag börjar bli frisk!!! Ni kan inte fatta vilken lättnad! :)

Va på vårdcentralen idag och fick inhalera massa astmapreparat och kortison vilket gjorde susen! Skönt att det inte va nåt bakteriellt utan bara infektion i lungorna! Som vanligt.... det e därför jag inte får bli förkyld för då e det kört! 

Men ikväll känner jag mig sjukt pigg! Nån som vill hitta på nåt?? Hahaha...!!!


Om jag e pigg på fredag ska jag nog åka å hälsa på på jobbet en sväng om chefen e där! Snacka lite lön... ;)


Veckan som kommer ska ägnas åt jobbsök, praktiska ting å så Örebrooooo och Fet Fest!!! 

Drar nog redan dit runt onsdag eller torsdag och stannar så länge jag kan! Ska bli kul att träffa Marie för det har jag inte gjort sen i Maj! Måste bara komma på nån bra avslutningspresent. Hon köpte ju så fina grodor till mig på min examen :) *fniss*

Tänkte jag skulle passa på att ragga massa jobb när jag är där och utnyttja kontakter till fullo!! :)

Å återigen träffa massa kuligt folk! Det behövs för mitt sinne :)


Äntligen så har nån som borde hört av sig för mycket länge sen hört av sig! Det var på tiden! Älskar dig...!! Så nu hoppas jag vänskapen betyder så pass mycket att du inte försvinner igen! Annars kastar jag ett Ägg In jår Fejs och det e inte Schöönt ;)


Börjar känna mig instängd här i lägenheten! Jag har världens bästa sambo som jag älskar över allt annat men det blir lite för mycket!! Hoppas så jävla mycket att jag får en lägenhet i Brickebacken snart!

Mina nära här i stan vill inte att jag ska flytta speciellt inte eftersom det är en bebis på g men jag måste! Måste måste måste....!!! 

Som min Ängel sa häromdagen....Även fast jag inte alltid är där så e jag alltid i närheten! Och det mina vänner stämmer! Jag e alltid nära er! För jag älskar er ju mina hjärtegull!!


Hösten är här....!!! Det är underbart! Jag blir alltid kär på hösten! Det är inte alltid i en specifik person utan jag bara har känslan av att vara kär när löven skiftar färg i alla möjliga underbara färger! Luften är klar och himlen blå! Jag älskar det! På hösten mår jag som bäst! :) Nu åker höstkläderna fram! :D Nu ska det prasslas och hoppas i lövhögar som bara attan!! ;)


Jag vill lära mig teckenspråk!! Måste kolla upp det! Har ju faktiskt vänner som e döva och när vi va ute sist så var det flera döva som börja prata med oss och då måste nån annan tolka! det går ju inte för sig! Så det e mitt nästa sidoprojekt efter att jag fått jobb! ;)


Nä nu står det still....


Pling plong



"Här i min famn kan du våga tro"

Ovido - Quiz & Flashcards