sockergrodan

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Bye Bye Baby

Av sockergrodan - 15 oktober 2010 23:21

Nu har det gått massa tid igen och jag har inte uppdaterat! Dåligt av mig!!

Har knappt suttit framför en dator. Fb uppdateras mest från mobilen å sitta i lugn och ro å skriva här har jag inte haft!


Har börjat på Dansken nu och det går jättebra. Kommer överens med alla och det e mycket att lära vilket e jätteskoj! Personalen där e lika knäppa i skallen som jag så det e match made in hell or what to say ;)

Om jag inte jobbar så är det sömn som gäckat min tid förutom lite umgänge med Marie eller så har jag varit mest i Kumla hos pojken! 


Jag mår ganska bra FÖRUTOM just idag! Min lillebruuur och älskade vovve Dirty fick lämna jordelivet idag!

Han var så vacker när han somnade in! Jag skedade med han hela tiden och burra in mitt ansikte i hans nacke! Sen var han borta!!

Kommer sakna han... Orkar inte skriva mer om det för det gör ont!!!

Tack ni som stöttar mig och förstår...   


Annars går jag bara och väntar på att få flytta! Så egentligen har jag inte så mycket att förtella!

Jo kanske förutom att jag funderar på att åka utomlands å jobba i några månader för att få in pengar! Tanken har gäckat mig i några månader och jag behöver verkligen pengar! För nu e det illa på den fronten....


Nu ska jag gå och ge min mamma en kram! Sen blir det ett långt varmt bad! :))


Pling plong




Nu är ALLA borta :(



Dirty, Lisa och Kickan

 



Min Älskade Dirty

  




"Want to spread my wings and fly"

 
 
Ingen bild

Erik i Göteborg

17 oktober 2010 01:09

Följer din blogg flitigt!
Beklagar bortgången av din vovve! Vet hur det känns!!
Många stora kramar från Götet

 
Ingen bild

A

24 oktober 2010 17:16

Vad tråkigt med Dirty! Finns hos dig hela tiden hjärtat! "Kramar om"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards