sockergrodan

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Not so much

Av sockergrodan - 10 november 2010 14:14

Jag älskar min lägenhet! :) Dock en massa saker som måste åtgärdas men det ska jag säga till bovärden om senare idag! Det är bara småsaker men lika bra att få det fixat! Ska även välja klart tapeter och färg till hela lägenheten då dom kommer och ska fixa till det nästa vecka! 

Har inte kunnat packa upp nånting nästan pga det så jag går bland kartonger å påsar fortfarande! Ska bli kul när de e klara så jag kan få pyssla upp hemmet så som jag vill ha det :)


I morrn e det dags för jobb igen! Kroppen är inte som den ska men nu är det dags! Behöver rutin för att fungera i min vardag! Behöver nåt att se fram emot och att jobba är ju kul!

Men ska jag vara riktigt ärlig så är ju inte motivationen på topp och jag funderar på att söka mig nåt inom vården igen! Vet inte riktigt varför men jag känner mig inte riktigt trygg!



Nåt som e supermysigt och som gör mig glad är att Suggan ska ha bebisar! Med tanke på hennes storlek så lär hon nog få inom de närmaste två veckorna! Hon e jättetjock :) Får hoppas hon föder när jag e hemma bara! Funderar på om jag ska be nån va hos henne när jag e borta på kvällarna med tanke på att hon är så pass gammal och förstföderska! Måste ta reda på vart närmaste veterinär ligger ifall det händer nåt! Fast det som oroar mig mest är väl om det kommer ut kattungar som e missbildade och jag måste ha ihjäl dom för det klarar nog inte mitt hjärta av! Det är ju väldigt svagt! :( Men jag håller tummarna på det bästa att hon fixar allt utan komplikationer! :)

Ska bli riktigt muffligt med massa kattungar springandes här sen :))


Eftersom jag varit sjukskriven har det inte hänt så mycket... Hade Marie över igår och det va skönt med lite sällskap. Bra att ha nån här för då drar inte tankarna iväg åt fel håll! 

Trodde nämligen inte att det skulle hända igen! Det verkade ju så bra! Vad gör jag för fel????


Saknar min Fru   


Nu ska jag fixa lite käk å sen fylla på garderoben innan jag träffar bovärden!

Kvällen lär tillbringas framför tv:n å vila så jag e fit for fight i morrn!!


Pling plong



"Jag kramar dig igenom rymden"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards