sockergrodan

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Attityd AM

Av sockergrodan - 25 april 2010 22:22

Då va helgen slut då! Skola i morgon. Där det lär vara tomt på folk. Men tystnad e alltid skönt :)

Inte all tystnad kanske.... Snuffs saknar din röst.....!!!!!!!


Kanske ska åka utomlands i augusti. Beroende på om jag är ledig eller inte! Det lutar åt Egypten :) Vore kul att komma "hem" igen. Hälsa på alla kompisarna! Känna brisen från Röda Havet i nattluften! :)

Blir det inte Egypten så får det bli nån billig sista minuten nånstans. För jag behöver verkligen komma iväg nänstans. Landa, efter detta turbulenta år! Även fast det har varit så mycket motgångar så kan jag inte annat än att se på året som gått med glädje. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv och jag har mött så mycket underbara människor under denna tid som jag är så tacksam över att de finns i mitt liv! Jag har ju faktiskt haft så sjukt jävla roligt. Å jag har lärt mig så mycket!! Saker jag kommer att bära med mig hela livet :)


Nervositeten inför nästa helg gnager ihjäl mig. Jag vet ju att jag kan. Jag vet att jag är duktig! Måste gå in med den tanken. Men nog fan e man orolig att göra bort sig!! Ska försöka lägga på mig min kaxiga Annamaria attityd så blir det nog bra! Bara positiva tankar!! ;))


Vi börjar falla tillbaka i gamla vanor! Bra? Dåligt? Vet inte....!!! Men det e samma spännande känsla som förut! Man lever bara en gång..... :p


Igår sa nån att jag har ett varmt och stort  hjärta! Jag hoppas verkligen att det är det människor ser hos mig! För det är så jag vill bli sedd!


Nu blir det smärtstillande så man får lite sömn så man orkar va i skolan i morgon. Ska be att få va i köket så lite som möjligt!!

Hoppas bara jag inte försover mig för nu blir det buss i två veckor tyvärr. Kanske inte den bästa tajmingen...!!!


Nu ska jag drömma om kärlek, lycka, värme och vatten! :)


Love Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockergrodan - 22 maj 2011 14:13

  www.sverige-senegal.bloggplatsen.se

Av sockergrodan - 22 mars 2011 17:39

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket min familj betyder för mig. Mina mostrar, mina kusiner och självklart min mamma är en sådan stor del av mitt hjärta och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Vi står varandra overkligt nära allihopa och...

Av sockergrodan - 4 februari 2011 15:34

         Det är Kaos! Totalt Kaos! Landet som jag älskar och ligger mig så varmt om hjärtat är i spillror. Människorna går ute på gatan. Affärerna är stängda, arbetsplatserna är igenslagna. Bankerna är igenbommade så det går inte att få tag ...

Av sockergrodan - 1 februari 2011 18:59

Vad ska man säga förutom att livet är ganska Underbart!! :)   Dock är jag oerhört lessen över att min Epilepsi gav sig till känna igen! Hade ett riktigt stort Grand Mal anfall i lördags! Jag fick en liten känning sekunden innan men han inte g...

Av sockergrodan - 21 januari 2011 20:37

    Finding Love is like finding one answer to all of your Prayers! ...

Ovido - Quiz & Flashcards